Order Form

Name:
Email Address:
Alamat penghantaran:
No. Telefon:
Produk: Tudung Mesir bidang 60
Stokin Kaki Sandy
Stokin Kaki Silvy
Stokin Tangan Carina
Stokin Tangan Donna
Stokin Tangan Silvy
Bedak Arab Kokuryu
Gam Arab al-Manna
Kod Item dan Kuantiti:
Inquiries / Pertanyaan:

Form provided by Freedback.

Monday, February 24, 2014

Handsock / Sarung lengan DONNA


HANDSOCK / SARUNG LENGAN DONNA
made from stretchable cotton, selesa dipakai & mudah ditanggalkan
RM 5 sepasang, tak termasuk postage
Beli 10 pasang dengan harga RM 4 sepasang :)












7 comments:

Anonymous said...

as salam sis..pergelangan tgn dia besar x??or besar mcm handsock carina?

Misr Collections said...

wassalam wbt. tak measure lah pulak sis. nanti bila dah ada stok yg baru saya akan provide measurement ye.

siti ifa said...

Salam...material cotton ni ada macm stokin kaki skit tak?kalau nak order nak contact mcmmana yer?

syira_syahirah said...

Assalamualaikum sis :) kalau saya nak beli borong postage sis kira macam mana? and ad minima quantity tak untuk beli borong?

sis reply kat email saya ya. syira5816@gmail.com atau whatsapp ke no 011-27411437

tq sis. :)

Anonymous said...

salam.. Sis.. Sy nk bli dlm 10 psang.. Klau a tlong cntact 0193436925

Misr Collections said...

waalaikumussalam wbt. untuk siti_ifa & syira_syahirah, saya dah emailkan details k.
Anonymous, boleh tak awal email saya sebab saya try whatsapp awak tp tak available. saya guna no mesir jadi susah sikit kalau nak berhubung melalui sms :)

Untuk sahabat2 yang berminat lagi, boleh emailkan ke mesircollections@gmail.com atau isi je borang kat bahagian atas page ni tau. :)

Anonymous said...

salam,tlg contact 0139253853,sy nak tahu detail..